کد خبر: ۱۱۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
یک هکر مسلمان با حمله به وب سایت خبری اعماق متعلق به گروه تروریستی داعش آن را هک کرد.
ناطقان: به نقل از بیزینس تایمز، یک هکر مسلمان با حمله به وب سایت خبری اعماق متعلق به گروه تروریستی داعش آن را هک کرد.

این هکر که با نام مستعار Di5s3nSi0N فعالیت می کند مسئولیت حمله یادشده را بر عهده گرفته است.

این هکر همچنین به آدرس های ایمیل حدود 2000 نفر از مشترکان اخبار خبرگزاری اعماق دسترسی یافته و آنها را در فضای مجازی منتشر کرده است.

اعماق مهم ترین ابزار ارتباطی و مجرای خبررسانی داعش محسوب می شود و به طور مرتب اطلاعاتی در مورد نبردها و فعالیت های تروریستی این گروه منتشر می کند. تنها سه ساعت قبل از حمله هکری به اعماق در این سایت خبری در مورد حملات سایبری به آن منتشر شده بود.

اعماق پیش از این از برطرف کردن مشکلات امنیتی خود خبر داده و مدعی شده بود قابل هک کردن نیست. اما این هکر مسلمان ادعای آن را زیر سوال برد.

در حالی که هکرهای حامی داعش از مدتها قبل با حمله به وب سایت های خبری مختلف آنها را دستکاری کرده و پیام هایی در حمایت از داعش منتشر می کنند، برخی گروه های هکری مانند CtrlSec و End of Daesh هم هک کردن سایت ها و شبکه های اجتماعی طرفدار داعش روی آورده اند.

 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین