کد خبر: ۱۱۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش از تقویت پشتیبانی‌های دارویی و نیروی انسانی تخصصی در بیمارستان‌های منطقه‌ای و صحرایی ارتش در مناطق زلزله زده خبر داد.
ناطقان: امیر سرتیپ دوم دکتر جلیل رجبی از تقویت پشتیبانی‌های دارویی و نیروی انسانی تخصصی در بیمارستان‌های منطقه‌ای و صحرایی ارتش در مناطق زلزله زده خبر داد.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر رجبی با اشاره به عملکرد خوب بیمارستان ۵۰۱ ارتش در اعزام دو تیم تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی عروق، عمومی، ارتوپدی، داخلی، عفونی، پرستاری و پیراپزشکی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از همان ساعات اولیه وقوع حادثه افزود: فرماندهی بهداشت، درمان و امداد ارتش امروز نیز با افزایش پشتیبانی‌های دارویی و نیروی انسانی متخصص و مدیریت سامانه‌های درمانی در مناطق مورد نیاز در جهت کمک موثرتر به مصدومان و آسیب دیدگان اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از انتقال سامانه متحرک جراحی و بیمارستان مجهز ۵۰ تختخوابی ارتش از داخل پادگان ابوذر به سطح شهر سر پل ذهاب خبر داد و گفت: این اقدام نیز به منظور دسترسی آسان‌تر آسیب دیدگان و نیازمندان به کمک‌های درمانی و دارویی انجام شده است.

دکتر رجبی همچنین در خصوص مصدومین منتقل شده به تهران نیز اظهار داشت، با تعداد مجروخانی که شب گذشته از طریق نیروی هوایی ارتش به تهران منتقل شدند، تا کنون ۳۶ نفر در بیمارستان بعثت نهاجا پذیرش شده و تحت درمان هستند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین