کد خبر: ۱۱۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو پایدار و آسمان صاف در غالب نقاط کشور طی سه روز آینده، از ریزش باران و وزش باد در استان‌های غربی کشور از روز یکشنبه (۲۸ آبان ماه) خبر داد.
ناطقان: احد وظیفه وضعیت جوی کشور را پیش‌بینی و اظهار کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ آبان ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: روزهای شنبه و یکشنبه (۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه) در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وضعیت دمایی مناطق مرتفع زلزله‌زده طی دو روز آینده

وظیفه اظهار کرد: طی روزهای آینده در مناطق غربی کشور جو پایدار بوده و نوسان دمایی قابل توجه نخواهد بود، اما از روز یکشنبه در این مناطق بارندگی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و کمترین دما برای مناطق مرتفع زلزله‌زده استان کرمانشاه، در صبح چهارشنبه نوسانی حدود منفی ۱  تا ۵ درجه خواهد داشت.

وی افزود: صبح پنجشنبه و جمعه نوسان دمایی در مناطق مرتفع زلزله‌زده استان کرمانشاه بین منفی یک تا شش درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط دمایی تهران، گفت: آسمان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه صاف، همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد و ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین