کد خبر: ۱۱۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر گفت: هم اکنون برق همه شهر سرپل ذهاب وصل شده و نزدیک به 40 درصد روستاها نیز برق‌دار هستند اما مشکل اصلی برق نیست بلکه تخریب زیرساخت‌های اصلی زندگی در مناطق زلزله زده است.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مسعود صادقی تاکید کرد: در شهر سرپل ذهاب تنها وصل برق خانه هایی که دچار تخریب شدیدی شده اند امکان پذیر نشده است.

صادقی در خصوص وضعیت برق روستاهای زلزله زده نیز با بیان این که برق نزدیک به 40 درصد روستاها متصل شده است، خاطرنشان کرد: از امروز تمرکز گروه‌های عملیاتی برای رفع مشکل برقی روستاها خواهد بود.

به گفته مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر ، اولویت در روستاها، وصل برق مراکز آبی خواهد بود.
صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، امروز برق بخش زیادی از روستاها وصل می‌شود.

وی با بیان این که متاسفانه در روستاها میزان تخریب بسیار زیاد است اضافه کرد: این تخریب‌ها به گونه‌ای است که گاهی با تخریب صد درصدی مواجه هستیم و همین کارگروه‌های عملیات برق را دشوارتر می کند زیرا باید منتظر آواربرداری برای انجام عملیات برق‌رسانی باشند.

وی تاکید کرد: برق تامین است اما مشکل اصلی در تخریب زیرساخت‌های اصلی زندگی در شهر و روستاست که امیدواریم با همت همه دستگاه‌ها این مشکلات حل شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین