کد خبر: ۱۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری پدر و پسر سابقه‌دار با اعتراف به 59 فقره انواع سرقت در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار کرد: در پی سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان مهدی‌شهر که حساسیت افکار عمومی را به دنبال داشت، تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی مسؤول پیگیری پرونده شدند.

وی افزود: پلیس در بررسی‌های اولیه و تحقیقات میدانی خودسر نخی از مشارکت پدر و پسر سابقه‌داری در وقوع این سرقت‌ها به دست آورد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به انجام فعالیت‌های تخصصی و حضور هدفمند گشت‌های پلیس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مأموران متهم را که یک پسر نوجوان بود، در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

قاسمی تصریح کرد: سارق در بازجویی‌های خود به 59 فقره انواع سرقت با همکاری پدرش و فرد دیگری اعتراف کرد.

وی گفت: سرقت خودرو، داخل خودرو، اماکن، احشام، باطری خودرو و گاوصندوق مساجد ازجمله جرم‌های ارتکابی این سارقان سابقه‌دار است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری پدر سارق توسط مأموران انتظامی شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و افزود: اقدامات و تلاش پلیس برای دستگیری سارق دیگر همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: پدر ، پسر ، سارق ، دستگیری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین