کد خبر: ۱۱۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
ستاره برزیلی چلسی به جمایت از روبن لوفتوس چیک پرداخت و عنوان کرد این بازیکن باید به تیم لندنی بازگردانده شود.
ناطقان: به نقل از دیلی میرور، روبن لوفتوس چیک در دو بازی تیم ملی انگلیس برابر آلمان و برزیل درخشید و باعث شد خیلی ها به تمجید از این بازیکن بپردازند. ویلیان یکی از افرادی بود که بازی لوفتوس چیک را مورد تمجید قرار داد و درباره این بازیکن گفت: روبن نظر من را به خود جلب کرد. او با وجود سن کمی که دارد فوق العاده خوب بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. واقعا نمی دانم او الان برای چه در کریستال پالاس است. او باید برگردد. روبن ذهنیت خلاق و خوبی دارد و آینده بسیار خوبی در انتظار اوست.

روبن لوفتوس چیک زمانی که مورینیو هدایت آبی های لندن را بر عهده داشت، به تیم اصلی راه یافت و در این تیم به میدان رفت ولی رفته رفته جای خود را از دست داد و بعد از آنکه باکایوکو خریداری شد، این بازیکن انگلیسی مجبور به ترک چلسی و رفتن به تیم کریستال پالاس شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ویلیان ، چلسی ، حمایت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین