کد خبر: ۱۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
وزارت ورزش با استعفای طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موافقت کرد.
ناطقان: مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی امروز در نشستی با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور این سه باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حفظ سهمیه فوتبال ایران، بررسی عملکرد این باشگاه‌ها و بررسی بدهی‌های مالیاتی و سایر بدهی‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه علاوه بر مسئولان وزارت ورزش و باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان، مسئولان فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند، با این حال خبری از علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با وزیر ورزش نشد.

طاهری قبل از فرارسیدن اربعین حسینی در نامه‌ای استعفای خود را به وزارت ورزش ارسال کرده، سپس عازم عراق شده بود. با این حال وزارت ورزش با این استعفا موافقت نکرد.

با غیبت مدیرعامل پرسپولیس در این جلسه و موضوع کنار رفتن مدیران بازنشسته، وزارت ورزش چاره‌ای به جز قبول استعفای طاهری بازنشسته را نداشت.

در حال حاضر گرشاسبی عضو هیئت مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست فعالیت‌های پرسپولیس را زیرنظر دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین