کد خبر: ۱۱۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 404 کیلوگرم انواع موادمخدر طی ماه گذشته در سطح این استان خبر داد.
ناطقان: علیرضا ثقفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر در سطح مازندران، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات پلیسی و طرح های انتظامی موفق شدند، بیش از 404 کیلوگرم انواع موادمخدر را در سطح استان طی آبان ماه سال جاری کشف کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 169 طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی و طرح های پاکسازی نقاط آلوده در سطح مازندران طی ماه گذشته اجرایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 682 قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر از دستگیری 495 معتاد طی این مدت خبر داد.

ثقفی گفت: متهمان به خرده فروشی موادمخدر به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز بازپروری ماده 16 و 15 تحویل داده شدند.

وی با هشدار به خانواده ها، از آنان خواست همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین