کد خبر: ۱۱۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
دوستی گفت: ناظری که برای حضور در مراسم هفتم زلزله زدگان کرمانشاه به روستای کیوک رفته بود عصر روز گذشته هنگام بازگشت دچار این اتفاق شد و به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شد.
ناطقان: مارال دوستی مدیر برنامه حافظ ناظری در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان در خصوص آخرین وضعیت حافظ ناظری که روز گذشته هنگام بازدید از مناطق زلزله زده راهی بیمارستان شد گفت: شب گذشته حافظ ناظری به دلیل خستگی ناشی از کار دچار افت شدید فشار شده و از حال رفت.

وی ادامه داد: ناظری که برای حضور در مراسم هفتم زلزله زدگان کرمانشاه به روستای کیوک رفته بود عصر روز گذشته هنگام بازگشت دچار این اتفاق شد و به بیمارستانی در کرمانشاه منتقل شد.

حافظ ناظری از دیشب در بیمارستان کرمانشاه بستری است/هنوز به بهبودی کامل نرسیده است

مدیر برنامه های حافظ ناظری تصریح کرد: وی همچنان در بیمارستان بستری است و هنوز به تهران منتقل نشده است اما حالش بهتر شده ولی پزشک معالج وی اعلام کرده به هیچ عنوان تماس تلفنی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ناظری در حال حاضر با تزریق آرامبخش تحت نظر پزشک در کرمانشاه است و به محض بهبودی کامل، آخرین وضعیت وی را اعلام می کنیم.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین