کد خبر: ۱۱۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
مجموعه تلویزیونی «پرستاران» با نام اصلی «All Saints» از امروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این سریال درام پزشکی محصول کشور استرالیا است که تولید آن از سال ۱۹۸۸ تا سال ۲۰۰۸ به طول انجامید و در هر قسمت ماجرایی برای شخصیت‌های اصلی داستان رخ می دهد.

در فاصله این سال‌ها، ۱۲ فصل مجموعه ساخته و در کل ۴۹۳ قسمت آن پخش شد. قصه مجموعه در یک بیمارستان خیالی اتفاق می‌افتد که در غرب استرالیا قرار دارد و بخش ۱۷ آن، مرکز اصلی رخدادهای ماجراست. این بخش پس از سال‌ها فعالیت، در سال ۲۰۰۴ بسته و تعطیل می‌شود. داستان مجموعه، سرنوشت افراد و کارمندان فعال در این بخش را پس از تعطیلی آن هم دنبال می‌کند، تغییرات تازه در بیمارستان باعث می‌شود کارمندان بخش ۱۷ به بخش موقعیت‌های ضروری فرستاده شوند و ادامه قصه در این بخش دنبال می‌شود.

سریال پرستاران

در این اثر بازیگرانی مانند کریس اورلی در نقش شان، الکساندر فولر(ایو)، ناتالی سالیبا (جسیکا)، جان هاوارد (فرانک)، کریستوفر گاباردی (وینسنت) و اندرو سومانز (بارت) ایفای نقش کردند.

نرگس فولادوند، جلال مقامی، وحید منوچهری، افشین ذی نوری، عباس نباتی، کتایون اعظمی، رزیتا یاراحمدی، ناصر نظامی، امیرمحمد صمصامی و سعید شیخ زاده از جمله صداپیشگان این سریال استرالیایی هستند.

بینندگان می‌توانند از امروز، ۲۹ آبان مجموعه تلویزیونی «پرستاران» را هر روز ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه یک سیما تماشا کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین