کد خبر: ۱۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
فرمانده ناجا با اشاره به حضور 10 هزار نیرو از ناجا در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: تکریم مردم زلزله‌زده همواره در دستور کار پلیس بوده و هست.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در کمیسیون عملیات ناجا که با حضور فرماندهان میدانی در کرمانشاه برگزار شد، گفت: کار ما در مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به تجربه حوادث مشابه و زمان‌بر بودن بازسازی شهر، ماموران ناجا باید همچنان در مناطق زلزله زده باقی بمانند و به خدمت رسانی به مردم عزیز این مناطق ادامه دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بازسازی مناطق زلزله زده بزودی آغاز می شود خاطرنشان کرد: ما مرحله اول بحران را پشت سر گذاشته‌ایم و باید به فکر مراحل بعدی باشیم.

سردار اشتری گفت: ما قدردان زحمات همه همکارانمان هستیم و امیدواریم این تلاش‌ها مورد رضای خداوند قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور 10 هزار نیرو از ناجا در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تکریم مردم زلزله زده همواره در دستور کار پلیس بوده و هست.

فرمانده ناجا بر همکاری و ارتباط نیروی انتظامی با دیگر دستگاه‌های عمل‌کننده تاکید کرد.

 گفتنی است، سردار اشتری به  منظور بررسی آخرین اقدامات انتظامی در مناطق زلزله‌زده عصر دیروز وارد کرمانشاه و امروز وارد سرپل ذهاب شد.

وی با حضور در قرارگاه عملیاتی فرماندهی و مدیریت بحران ناجا در سرپل ذهاب و گفت‌و گو با فرماندهان میدانی از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی انجام شده در مناطق زلزله‌زده قرار گرفت.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین