کد خبر: ۱۱۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم روستای اهل سنت کوئیک در استان کرمانشاه اظهار امیدواری کردند که زلزله ای بهانه ای برای تخفیف مشکلات روستا های کرمانشاه شود.
ناطقان: حضرت آیت الله خامنه ای در جریان سفر امروز به مناطق زلزله کرمانشاه و حضور در جمع مردم روستای زلزله زده کوئیک اظهار داشتند: ان شاالله خدا بر دل های شما آرامش، صبر و سکینه خودش را نازل کند.

ایشان با بیان اینکه مشکلات شما زیاد است و قبل از زلزله هم زیاد بوده و زلزله بر آن افزوده است اظهار امیدواری کردند که ان شاالله این زلزله بهانه ای بشود برای اینکه مشکلات این روستا و روستاهای پیرامون و منطقه کرمانشاه تخفیف پیدا کند. این امید را داریم و امیدواریم ان شاالله این کار بشود.

رهبر معظم انقلاب اسلمی با اعلام اینکه من به مسئولین از ساعت اول و روز اول دائما سفارش کردم و کارهای خوبی هم انجام گرفته است، تصریح کردند: هم نیروهای مسلح و هم غیرنیروهای مسلح کارهای خوبی انجام دادند. باز هم سفارش می کنم و ان شاالله امیدوارم کارهای بهتری انجام بگیرد و بخش مهمی از مشکلات شما ان شاالله حل شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان اظهار داشتند: از اینکه شما جوانان مومن، با نشاط و پر هیجان و پر احساس را در اینجا زیارت کردم، خوشحالم. خداوند همه شما را حفظ کند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین