کد خبر: ۱۱۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
به گفته ابراهیم اصغری فیلم سینمایی «اشنوگل» از چهارشنبه این هفته اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.
ناطقان: ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، با اشاره به آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» گفت: این فیلم از چهارشنبه همین هفته در تهران و مشهد به صورت همزمان اکران می‌شود و البته به ترتیب شهرهای دیگر هم به اکران آن اضافه می‌شوند.

این تهیه‌کننده همچنین درباره اکران «نیمکت» اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا آخر امسال این فیلم را نیز اکران کنیم.

گفتنی است؛ در قصه «اشنوگل» آمده است: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می دهد، احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است ...

در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می کنند.

همچنین؛ «نیمکت» به کارگردانی فلورا سام مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که حین نوشتن آخرین رمان خود، پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می شود.
برچسب ها: اشنوگل ، فیلم ، اکران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین