کد خبر: ۱۱۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کاخ کرملین با صدور بیانیه ای از دیدار میان رئیس جمهوری روسیه با همتای سوری خود در شهر سوچی خبر داد.
ناطقان:به نقل از العهد، کاخ کرملین با صدور بیانیه ای از دیدار میان رئیس جمهوری روسیه با همتای سوری خود در شهر سوچی خبر داد.

طرفین تاکید کردند که عملیات نظامی در سوریه رو به پایان است و همچنین بر لزوم آغاز روند سیاسی در سوریه تاکید کردند.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص طرح برگزاری یک نشست بین المللی درباره سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

ولادیمیر پوتین در جریان دیدار خود با بشار اسد که گفته می شود شب گذشته انجام شده است، پیروزی ها و دستاوردهای دولت دمشق در نبرد با تروریسم را به وی تبریک گفت. وی تصریح کرد: روسیه در خصوص حل بحران سوریه با عراق، آمریکا، مصر، عربستان سعودی و اردن در تماس مداوم است.

رئیس جمهوری روسیه در این دیدار گفت: پس از پایان مبارزه با تروریسم راه حل مسالمت آمیز سیاسی، کلید حل بحران است. وی افزود: مذاکرات آستانه امکان مذاکرات گسترده با مخالفان سوری را میسر می کند.

بشار اسد نیز  در این دیدار از روسیه به خاطر تمامی حمایت های نظامی و سیاسی از دمشق تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: پیروزی ها و دستاوردهایی که طی دو سال گذشته و در پی عملیات های ضد تروریستی ارتش سوریه و جنگنده های روسی محقق شدند، کاملا واضح و عیان هستند. نیروهای روسیه پیشبرد راه‌حل سیاسی در سوریه را فراهم کردند.


منبع: مهر
برچسب ها: پوتین ، بشار اسد ، سوچی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین