کد خبر: ۱۱۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
جانشین فرمانده یگان‌ های ویژه ناجا گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.
ناطقان: سردار حبیب اله جان نثاری ، اظهار کرد: با توجه به گستردگی حادثه در استان کرمانشاه، استقرار کامل نیروها در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و اردوگاه های ایجاد شده صورت گرفته است و بحمدالله با تلاش شبانه روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت 100 درصدی در مناطق زلزله زده حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در تمامی مسیرها و اماکن حساس استقرار دارند و از بروز هرگونه تعرض و سوء استفاده توسط معاندان جلوگیری می کنند، نیروهای یگان ویژه با انگیزه بالا بصورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مأموریت، بخشی از نیروها وظیفه بازگشایی معابر و کنترل ترافیک شهری را بر عهده گرفته اند که در این خصوص نیز خودروها به سهولت تردد می کنند و ترافیک روانی را در سطح شهر و معابر شاهد هستیم.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با برنامه ریزی و مدیریت مجاهدانه فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک های مردمی در حال انجام است که به حول و قوه الهی و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار بوده و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با پلیس است که علی رغم به وجودآمدن چنین حادثه تلخی، در تعامل و مشارکت بین یکدیگر هیچ گونه خللی ایجاد نشده است که این همراهی مورد انتظار ما بود و طبیعتاً مردم و مسئولان نیز انتظاراتی را از پلیس مردمی دارند که سعی کردیم با تمام تلاش خود آنها را فراهم کنیم.

براساس گزارش سایت پلیس، وی یادآور شد: ملت ایران با تکیه بر دین، آیین و مذهب خود همچون سال های گذشته در حوادث و بلایای طبیعی، دست به اقدام های خودجوش و خداپسندانه زده اند و کمک های مردمی خود را در اسرع وقت برای مردم نیازمند ارسال کردند که قطعاً مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته و در پیشگاه خداوند متعال نیز پاداش اخروی را خواهند داشت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین