کد خبر: ۱۱۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از پاکسازی تمامی مناطق زلزله‌زده‌ استان از لاشه دام‌های تلف شده خبر داد.
ناطقان: دکتر علیرضا امیری، با بیان اینکه با قاطعیت می‌توان گفت کار پاکسازی مناطق زلزله زده استان از لاشه‌های دامی به میزان 99 درصد به اتمام رسیده، افزود: ممکن است لاشه های دامی در بخشی از مناطق زلزله زده استان دور از چشم مانده باشند که به محض اطلاع از وجود لاشه دام تلف شده با همکاری اکیپ‌های دامپزشکی نسبت به امحای لاشه‌های دامی اقدام خواهد شد.

امیری با بیان اینکه چند روز گذشته در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بوی تعفن لاشه های دامی به مشام می‌رسید، گفت: با اتمام پاکسازی لاشه های دامی این مشکل به طور کامل حل شده است.

امیری با اشاره به فعالیت 65 اکیپ دامپزشکی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: این اکیپ‌ها با همکاری نیروهایی از دیگر استان های کشور به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از مردم خواست چنانچه خودشان لاشه دام ها را از زیر آوار بیرون می کشند، از انداختن لاشه ها در رودخانه‌ها و یا معابر عبور خودداری کنند، چرا که در این صورت احتمال شیوع و انتشار بیماری‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

امیری همچنین با اشاره آمار بالای تلفات آبزیان در منطقه ریجاب، عنوان کرد: در حال حاضر در حال پاکسازی منطقه از آبزیان تلف شده هستیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین