کد خبر: ۱۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
هوشنگ بازوند گفت: هنوز پیامک های پرداخت اقساط مسکن مهر برای مردم زلزله زده ارسال می شود. چرا اعصاب مردم را به هم میریزید؟ مردم خانه ای برایشان نمانده شما می گویید بیا قسط بده؟
ناطقان: هوشنگ بازوند امروز سه شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان سرپل ذهاب گفت: هنوز پیامک های پرداخت اقساط مسکن مهر برای مردم زلزله زده ارسال می شود.

وی تاکید کرد: چرا اعصاب مردم را به هم میریزید؟ مردم خانه ای برایشان نمانده شما می گویید بیا قسط بده؟

استاندار کرمانشاه گفت: وزارت ورزش چرا با آوردن تیم‌های مطرح ورزشی به میدان و با برگزاری مسابقات ورزشی برای زلزله زده ها اقدام نمی کند؟ شما باید به فکر نشاط جوانها در این مناطق باشید.

این مسئول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نقاط زلزله زده استان گفت: حضور نورانی مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده مرهمی بر آلام و دردهای حادثه دیدگان بود و دستورات ایشان در تسریع روند خدمتگزاری بسیار موثر بود.

وی افزود: حضور رئیس جمهور در مناطق آسیب دیده و مصوبه تسهیلات برای زلزله زدگان نیز، اقدامی بسیار ارزشمند بود که از ایشان تقدیر و تشکر  می کنم. رئیس جمهور از دقایق آغازین بعد از زلزله به صورت مستمر پیگیر اوضاع بودند.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران عامل همه بانکها به استان آمدند و مصوب شد که بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر بگیرند که البته نیاز به پیگیری دارد.

وی ادامه داد: دستگاه های دولتی برای از سرگیری خدمات خود به مردم شهرهای آسیب دیده، خودشان مشکلات خود را حل کنند و از امکاناتی که برای حادثه دیدگان درنظر گرفته شده است حتی به صورت جزیی استفاده نکنند. در همه موارد اولویت با مردم است.

استاندار کرمانشاه گفت: حدود هزار تن زباله از سطح شهر سرپل ذهاب جمع آوری شده است. اگر ادارات خدمات رسان به موقع اقدام  نمی کردند سلامت مردم به مخاطره می افتاد. مردم لباسهای دسته دوم برای زلزله زدگان نفرستند. چون بدون استفاده می مانند و این مسأله کار جمع آوری زباله ها را مشکل می کند.

 وی تاکید کرد: ظرف ۴۸ ساعت آینده ارتش به پادگان‌ها برگردد و هلال احمر توزیع اقلام و خدمات را بر عهده بگیرد تا سیمای شهر کم‌کم به حالت عادی  بازگردد. از اقدامات ارزشمند و حضور به موقع ارتش تشکر می کنم.

بازوند تاکید کرد: از هیچ اداره ای پذیرفته نیست که ارائه خدمات را متوقف یا تعطیل کند.   فرمانداران سرکشی کرده و نتیجه را به من گزارش دهند.

وی ادامه داد: با قید فوریت مدارس تخلیه شود و مدارسی که قابل استفاده هستند به صورت دوشیفت دایر شوند تا از شنبه هفته آینده دانش آموزان به کلاسهای درس برگردند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرکت نفت و هلال سوخت‌رسانی به مردم را همچنان ادامه دهند، گفت: جهاد کشاورزی هرچه سریعتر خسارت‌های وارده به دام ها در مناطق آسیب دیده را مشخص و تعیین تکلیف کند.

وی افزود: ادارات کل استان تا یک ماه آینده یکی از معاونین خود را در شهر سرپل ذهاب مستقر کنند و همه بیمارستان های صحرایی همچنان به خدمات رسانی ادامه دهند. هیچ بیمارستان صحرایی فعلا اجازه جمع کردن خدمات خود را ندارد.

بازوند تاکید و خاطرنشان کرد: مردم کمکهای غیرنقدی خود را به روستاهای زلزله زده ببرند. شهرهای حادثه دیده از کالا و خدمات اشباع شده اند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین