کد خبر: ۱۱۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بارندگی در تمام محورهای استان وجود دارد، گفت: تمام محورها لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری کنند.
ناطقان: سرهنگ مراد حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از شب گذشته بارندگی در سطح استان شروع شده و هم اکنون بارندگی را در تمام محورهای استان شاهد هستیم.

وی افزود: بر اثر این بارندگی سطح تمامی محورهای استان لغزنده است، بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

حیدری افزود: رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه و بویژه فاصله طولی را داشته باشند، زیرا در این زمان بر اثر لغزندگی جاده فرصت زیادی برای ترمزگرفتن لازم است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده عادی و روان است، گفت: عمده تردد در این محورها مربوط به خودروهای امدادی است و تردد خودروهای متفرقه نیز در این محورها کم شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: هم اکنون 20 اکیپ پلیس راه در محور کرمانشاه-سرپل ذهاب مستقر هستند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین