کد خبر: ۱۱۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کمیته امداد تمهیدات لازم برای افراد تحت پوشش خود در مناطق زلزله زده از جمله تهیه اسباب و وسایل منزل را در دستور کار خود دارد.
ناطقان: احمد همتی با اشاره به بررسی ابعاد حادثه زلزله در منطقه غرب کشور با حضور مسئولان مربوطه از هلال‌احمر، اورژانس و کمیته امداد، گفت: نحوه امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان از سوی مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت، ضمن اینکه رییس کمیته امداد هم مطرح کرد افراد تحت پوشش کمیته امداد علاوه بر وام دولت برای ساخت مسکن از کمک‌های کمیته امداد نیز بهره‌مند شده و حتی اسباب و اثاثیه منزل نیز خریداری و به این افراد تحویل داده می‌شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت همچنین اظهار کرد: گزارش مسئولین جمعیت مامایی ایران نیز در جلسه این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. این افراد معتقد بودند برخی از قوانین در مورد آنها اجرایی نمی‌شود که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده کمیسیون بهداشت موظف به پیگیری این موارد قانونی شد.

وی ادامه داد: پزشکان گروه MMT نیز برای ترک اعتیاد مطب راه‌اندازی کرده‌اند که سیستمی هم با عنوان آدیتی در وزارت بهداشت ایجاد شده که افرادی که برای ترک اعتیاد مراجعه می‌کنند مورد رصد قرار می‌گیرند که برخی معتقد بودند این سیستم دارای نقص‌هایی است اما معاون پارلمانی وزارت بهداشت هک شدن سیستم را رد کرد. نهایتا چهار نفر از اعضای کمیسیون بهداشت مامور پیگیری این موضوع شدند.

همتی در پایان گفت: رییس موسسه بین‌المللی توسعه و تحقیق گردشگری نیز در رابطه با غذای حلال توضیحاتی ارائه کرد و مباحثی در رابطه با نحوه صادرات مواد غذایی حلال و برند شدن آن هم مطرح شد زیرا از شش سال گذشته آرم حلال در هیات دولت به تصویب رسیده و باید به عنوان برند در سطح ملی و بین‌المللی آن را جا بیندازیم تا بتوانیم صادرات خوبی داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین