کد خبر: ۱۱۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
رئیس پلیس فتای زنجان با اشاره به رصد و پایش فضای مجازی، از شناسایی و دستگیری عامل تقلید صدا در کانال تلگرامی در زنجان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ «محمدعلی آدینه‌لو»، با اشاره به رصد و پایش فضای مجازی از شناسایی و دستگیری تقلید صدا و ایجاد مزاحمت تلفنی برای شهروندان و انتشار آن در کانال‌های تلگرامی در زنجان خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را سرگرمی و ایجاد مزاحمت و سر کار گذاشتن شهروندان اعلام کرد.

وی افزود: متهم به نام «م- ن» ساکن زنجان با اقدامات فنی توسط پلیس فتای زنجان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتای زنجان احضار شد.

این مسئول ادامه داد: متهم پس از مواجهه شدن با قرائن و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و اظهار کرد که از روی کنجکاوی و سرگرمی اقدام به انجام این بزه کرده و از کار خود نیز پشیمان است.

رئیس پلیس فتای زنجان تصریح کرد: متهم پس از ابراز پشیمانی و ندامت توسط کارشناسان پلیس فتا توجیه و با اخذ تعهد آزاد شدند.

رئیس پلیس فتای زنجان هشدار داد: کسانی که در فضای مجازی اقدام به آزار و اذیت و هتک حیثیت افراد را فراهم کنند در اسرع وقت شناسایی تحویل مقام قضایی می‌شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین