کد خبر: ۱۱۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
جانشین انتظامی شهرستان ایلام از بستری شدن یک جوان ناشناس در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) که دچار فراموشی شده است، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ «قدرت حیدری‌زاد» در تشریح این خبر اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی(ع) یک مرد جوان که زائر عتبات عالیات بوده بعلت تصادف و شدت جراحات  وارده از طریق اورژانس جاده‌ای از شهرستان مهران جهت مداوا به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ایلام منتقل شده است .

وی افزود: مرد جوان پس از مداوا دچار فراموشی شده و قادر به تکلم نبوده و نمی‌تواند با کسی ارتباط برقرار کند.

بیمار مجهول‌الهویه

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به وضعیت جوان ناشناس که در حال حاضر در بیمارستان بستری است، گفت: بعلت همراه نداشتن مدارک هویتی و نبود فرد دیگری بعنوان همراه وی و از طرفی ناتوانی ایشان در تکلم و دچار فراموشی شدن، تاکنون پلیس موفق به شناسایی این مرد جوان نشده است .

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی پلیس، حیدری‌زاد یادآور شد: با عنایت به اینکه ممکن است کسانی دل نگران، چشم به راه و منتظر این جوان ناشناس باشند، از عموم مردم خواست هرشخصی که تصویر او را می‌‍شناسد با مرکز فوریت‌های 110 و یا ادمین کانال تلگرامی پلیس با عنوان شهروند خبرنگار به نشانی  illam110 @  تماس گرفته تا پلیس خانواده این جوان را در جریان قرار دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین