کد خبر: ۱۱۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور به تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در آخر هفته پرداخت.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور در خصوص محدوديت‌های ترافيكی چهارشنبه یک آذرماه تا شنبه 4 آذرماه اظهار کرد: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 06:00 روز شنبه  از محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است، اما تردد موتورسيكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14:00 تا 24:00 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:00 تا 24:00 روز جمعه  از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور بیان کرد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت به استثنای حاملان موادسوختی و يا فاسد شدنی از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: تردد تمامی كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا  24:00 روز چهارشنبه  و همچنين از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای پنج‌شنبه و جمعه  از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد تمامی تريلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین