کد خبر: ۱۱۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی پر گل برابر سلتیک به ستایش از مهاجم برزیلی تیمش پرداخت.
ناطقان: به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا توانست سلتیک را با وجود  آنکه با یک گل عقب افتاد اما با نتیجه 7 بر یک در هم بکوبد. نیمار یکی از بازیکنان خوب پاری سن ژرمن در این دیدار بود که توانست دو گل هم به ثمر رساند.

امری در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از این بازیکن برزیلی پرداخت و گفت: نیمار بازیکنی استثنایی است. همه دوست دارند که این بازیکن در ترکیب اصلی به میدان برود و خود او هم چنین خواسته‌ای دارد. او در دیدار امشب بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و هواداران را به وجد آورد.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: در بعضی از دیدارها به نیمار به خاطر دلایلی خاص بازی نمی‌دهیم. او هر وقت از نظر ذهنی آماده باشد بسیار خوب ظاهر می‌شود. پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم اما باید مغرور نشویم. هنوز بعضی از اشتباهات داریم که باید برطرف شود. با وجود آنکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نباید گل دریافت می کردیم.

پاری سن ژرمن باید در دیدار پایانی خود به مصاف بایرن مونیخ برود. این دیدار درحالی برگزار می شود که هر دو تیم به مرحله بعد راه پیدا کرده اند.

امری گفت: باید برابر حریف بسیار خوب در آلمان به میدان برویم. بازی در خانه بایرن مونیخ آزمونی سخت برای ماست. بایرن یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان  است. علاوه براین بازی بزرگ یک بازی مهم دیگر داریم. در لیگ فرانسه هم باید در خانه موناکو به میدان برویم و این دیدار هم بسیار حساس است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین