کد خبر: ۱۱۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که در نبرد نیروهای مشترک مسلح این کشور با تکفیری‌های داعش، 70 هزار تروریست کشته و 5 هزار نفر دستگیر شدند.
ناطقان: کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، پنجشنبه (امروز)، از کشته و  دستگیر شدن 75 هزار داعشی خبر داد و بر ضرورت فعالسازی بخش اطلاعاتی به منظور از بین بردن باندهای تروریستی پنهان میان شهروندان تاکید کرد.

«حاکم الزاملی» رئیس این کمیسیون طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در «موازین نیوز» منتشر شد، اعلام کرد که نیروهای مسلح عراقی موفق شدند اراضی خود را از دست داعش آزاد کنند و اکنون این سازمان تروریستی از نظر نظامی شکست خورده و صفحه‌اش در هم پیچیده شده است.

در این بیانیه آمده است: پیروزی‌های متوالی و توانایی نیروهای نظامی در پیروز شدن در نبرد با تروریستها و ثبت رکوردهای زمانی، تصادفی نبود و تجهیز، آموزش، تسلیح و هوشیاری اطلاعاتی و امنیتی و انتخاب فرماندهان امنیتی شایسته و تجارب آنها، در تحقق این امر سهیم بود.

الزاملی تاکید کرد: نیروهای مسلح عراقی بیش از 70 هزار تروریست عراقی و خارجی را کشته‌اند و 5 هزار تروریست دیگر از جمله شماری از سرکرده‌های داعش را دستگیر کرده‌اند.

وی در ادامه بر ضرورت فعالسازی بخش اطلاعات برای از بین بردن باندهای تروریستی پنهان شده میان شهروندان و بستن راه بر روی تکفیری‌های داعش برای ابد تاکید کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: هلاکت ، داعش ، عراق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین