کد خبر: ۱۱۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: فرد کلاهبرداری که اقدام به زمین خواری و فروش مال غیر می‌کرد پس از ده سال شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان: حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای پس از ده سال خبر داد و گفت: فرد کلاهبرداری که اقدام به زمین خواری و فروش مال غیر می‌کرد پس از ده سال شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: این فرد حدود ۵۰ فقره پرونده در دستگاه قضایی دارد که برای برخی از آنها حکم قطعی صادر شده است.

این مقام قضایی بیان کرد: این فرد در مدت متواری بودن خود با عناوین متعدد و روش‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری و فروش مال مردم می‌کرده است.

ابراهیمی در رابطه با دستگیری این فرد گفت: با توجه به این که مشاهده کردیم بسیاری از پرونده‌های موجود در اجرای احکام مربوط به این فرد است دستورات ویژه صادر کرده و به و به صورت شبانه ورزی پیگیر پرونده بودیم که نهایتا با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی این فرد شناسایی و دستگیر شد.

دادستان دماوند در پایان گفت: میزان تصرفات این فرد تاکنون حدود ۵۰ هکتار برآورد شده است که معادل ریالی آن چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان می‌شود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین