کد خبر: ۱۱۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
سرمربى تيم فوتبال استقلال از مديران باشگاه درخواست كرد تا پيگير حق و حقوق تيمش باشند.
ناطقان: شفر سرمربى تيم فوتبال استقلال در نشستى با مديران باشگاه خواستار رسيدگى حق و حقوق استقلالى ها شد و همچنين اين مربى از اينكه فدراسيون فوتبال در اكثر مواقع تفاوت مى گذارد اظهار ناراحتى كرد.

سرمربى آلمانى استقلال درباره حق و حقوق استقلال در داورى و محروميت ها از مديران باشگاه خواستار اين شد تا نسبت به محروميت در نظر گرفته شده براى هوادارن آبى پوش در ديدار مقابل گسترش و حتى در مورد گل هاى در نظر گرفته نشده تيمش اقدام كنند و اين موضوع را از اين پس بيشتر پيگيرى كنند.

شفر نسبت به اينكه فدراسيون فوتبال واكنشى نسبت به اينكه هواداران با يخ بر سر مدافع تيمش كوبيدند نشان نداده است ناراحت است و از مديران در خواست كرده تا مساله بى تفاوتى فدراسيون فوتبال را دنبال كنند.

به اين ترتيب مديران استقلال با درخواست شفر به دنبال اين هستند تا از اين پس از طريق فدراسيون فوتبال بيشتر از قبل دنبال حق و حقوق تيمشان باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین