کد خبر: ۱۱۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
رئیس سازمان امداد و نجات از جان باختن سه نفر بر اثر حوادث آب‌گرفتگی و طوفان در سه روز گذشته خبر داد.
ناطقان: مرتضی سلیمی درباره حوادث آب گرفتگی و طوفان در سه روز گذشته، گفت: عملیات مهار سیل و آبگرفتگی و توفان از ٣٠ آبان الی ٣ آذر تا ساعت ٦:٣٠ در ٧ استان ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، گلستان و هرمزگان انجام شده است.

او با بیان اینکه به ٢٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امداد رسانی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون به ٥٥٥ نفر امداد رسانی شده و با برپایی ٥ دستگاه چادر ٢٣ نفر اسکان اضطراری شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آمار مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه، گفت: در این حوادث ٣ نفر شامل ٢ نفر در روستای چاووشی–خورموج –بر اثر وقوع سیل-طاهره محمدی٤٢ ساله و علیرضا گلشن ١٤ ساله همچنین ١ نفر در بخش الوارگرمسیری – اندیمشک – بر اثر رعد و برق با نام غریبخان توسلی ٦٥ ساله جان خود را از دست دادند.

سلیمی تاکید کرد: از ٤٣ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است.

او ادامه داد: ٤٠ تیم شامل ١٧٦ نفر در این عملیات‌ها حضور داشتند و ٢٩٣ تخته پتو، ١١٩ تحته موکت، ٢٦٠ کیلوگرم نایلون، ١٠٥ ست شست‌وشو و ١٣٧٠ قوطی کنسروجات توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین