کد خبر: ۱۱۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
رییس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
ناطقان: مهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار تومان، توزیع درب واحد های صنفی 7 هزار و 150 و خرده فروشی 7 هزار و 850 تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 850 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 850 تومان است.

یوسف خانی، با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 13 هزار تومان، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی، بهبود تقاضا در روزهای ابتدایی ماه و کاهش عرضه مرغ از سوی مرغداران را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر دانست.

وی، قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به بهبود شرایط عرضه پیش بینی می شود که قیمت هر کیلو مرغ از فردا 200 تا 300 تومان در بازار کاهش یابد.

یوسف خانی، نرخ کنونی مرغ زنده را متعارف دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط بازار، افزایش قیمت مرغ زنده و مرغ آماده به طبخ به مرز 8 هزار و 500 تومان شدنی نیست.

این مقام مسوول در پاسخ به این سوال که چرا برخی مغازه داران با نرخ های کمتری مرغ خود را عرضه می کنند، تصریح کرد: اتحادیه نرخ رسمی هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها با احتساب 10 درصد سود را 7 هزار و 850 تومان اعلام کرده است اما برخی مغازه داران به دلیل مشکلات مالی، رقابت با همکاران و افزایش فروش اقدام به عرضه مرغ با نرخ 7 هزار و 200 تومان در بازار می کنند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین