کد خبر: ۱۱۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:
بهروز نعمتی نماینده تهران با اشاره به جلسه شب گذشته سران قوا، گفت: موضوع سپنتا نیکنام در جلسه شب گذشته سران قوا مطرح شده است و امیدواریم که هرچه زودتر به نتیجه برسد.
ناطقان: بهروز نعمتی نماینده تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به جلسه شب گذشته سران قوا، گفت: موضوع سپنتا نیکنام در جلسه شب گذشته سران قوا مطرح شده است و امیدواریم که هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: نسبت به حل مشکل سپنتا نیکنام منتخب زرتشتی شورای شهر یزد خوش‌بین هستیم. معتقدیم که حق آقای سپنتا نیکنام است که عضو شورای شهر باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مشکل هم موضوع حاکمیتی نیست بلکه یک مسئله منطقه‌ای است و اختلاف برداشتی که عزیزانمان از اصل 4 قانون اساسی دارند که این مسئله ایجاد مشکل کرده است.

نعمتی تاکید کرد: سران قوا پیگیر حل مسئله سپنتا نیکنام هستند. 

وی در پاسخ به اینکه آیا قرار است رئیس قوه قضاییه دستور بر استمهال رای دیوان عدالت اداری بدهند، گفت: در خصوص اینکه آیا قرار است استمهال رای شود یا خیر اطلاعی ندارم.

سخنگوی هیات رئیسه خاطرنشان کرد: می دانم که مشکل منتخب زرتشتی شورای شهر یزد قابل حل است. سران قوا جمعا پیگیر هستند که مشکل سپنتا نیکنام برای حضور در شورای شهر یزد حل شود و نسبت به حل این مشکل نگاه مثبتی دارند.

منبع: اعتمادآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین