کد خبر: ۱۱۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
سخنگوی الحشد الشعبی عراق گفت: با حمایت‌های ایران، عراق در برابر داعش پیروز شد.
ناطقان: به نقل از المیادین، احمد الاسد، سخنگوی رسمی الحشد الشعبی عراق و نماینده پارلمان عراق ضمن تبریک پیروزی عراق بر تروریست‌ها و پایان داعش گفت: حمایت‌های ایران در جنگ علیه داعش به طور مستقیم بدون تاخیر با فتوای مرجعیت دینی همراه شد.

وی با اشاره به تاثیر فتوای مرجعیت دینی در بیرون راندن داعش گفت: با حمایت دولت و ملت عراق، تهران و همپیمانان محور مقاومت عراق بر داعش پیروز شد.

احمد الاسد ادامه داد: روابط ما با ایران به عنوان یک نیروی مقاومت رابطه‌ای اعتقادی است، در حالی که روابط ما با آمریکا براساس منافع ملی است. حمایت‌های ایران در مقابله با داعش خیلی مهم بود و قابل مقایسه با دیگر حمایت‌ها نیست.

سخنگوی الحشد الشعبی اعلام کرد که من دیگر نماینده الحشد الشعبی نیستم بلکه سخنگوی رسمی ائتلاف مجاهدین خواهم شد.

وی افزود: الحشد الشعبی به عنوان یک موسسه امنیتی عراقی به دور از انتخابات خواهد ماند و هر کس می خواهد کاندیدا شود باید از الحشد الشعبی استعفا دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین