کد خبر: ۱۱۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
آیت‌الله سبحانی:
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مسئولان برای ازدواج زنان فکر کنند؛ به فکر طلاق‌ها باشند؛ برای اعتیاد کشور کاری انجام دهند؛ نه اینکه به فکر حضور بانوان در ورزشگاه باشند.
ناطقان: آیت‌الله سبحانی صبح روز سه‌شنبه (14 آذر) در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم با اشاره به موضوع ولادت نبی مکرم اسلام(ص) گفت: وهابیت قائلند که صحابه ولادت پیامبر(ص) را جشن نگرفتند و جشن‌هایی که امروز گرفته می‌شود، بدعت است.

وی اظهار کرد: در پاسخ به این سخن جواب می‌دهیم اگر صحابی حجت باشد، فعل او حجت است، نه ترک او؛ چرا مسئله را گم کرده‌اید؟

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر صحابی حجت باشد، افعال آنان حجت خواهد بود که در نظر ما افعال‌شان هم حجت نیست؛ فعل صحابی اگر مستند به پیامبر (ص)شود، مناسب است و در غیر این صورت به هیچ وجه حجت نخواهد بود.

آیت الله سبحانی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: این مسئله با عفت زنان سازگار نیست؛ آوردن هزاران دختر به ورزشگاه که یک طرف جوانان مرد و طرف دیگر، دختران باشند، اصلا مناسب نیست.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان برای ازدواج زنان فکر کنند؛ به فکر طلاق‌ها باشند؛ برای اعتیاد کشور کاری انجام دهند؛ نه اینکه به فکر حضور بانوان در ورزشگاه باشند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر به دنبال رضای خداوند متعال هستید، مشکلات مردم را پیگیری کنید؛ اما اگر به دنبال شعار هستید، مسئله دیگری است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین