کد خبر: ۱۱۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
افرادی که با ایجاد یک کارگاه در جنوب تهران اقدام به ساخت و توزیع دیش‌های ماهواره کرده بودند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان: از مدتی قبل ماموران کلانتری 170 کهریزک از طریق منابع خبری و اطلاعاتی خود از فعالیت گروهی که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره در یک کارگاه کرده بودند، با خبر شده و تحقیقات خود برای اطمینان از این گزارش را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند که اطلاعات واصله صحیح است.

بااطمینان از صحت اطلاعات تیمی از ماموران کلانتری 170 کهریزک اقدامات خود برای دستگیری افراد فعال در این کارگاه را آغاز کردند و با دریافت حکم مقام قضایی به کارگاه این افراد رفته و چهار متهم را که اقدام به ساخت دیش‌های ماهواره کرده‌بودند شناسایی و دستگیر کردند.

همچنین ماموران اقدام به بازرسی از این کارگاه کرده و 519 دیش ماهواره را که آماده توزیع بود، کشف و ضبط کردند که همراه متهمان به مقر انتظامی منتقل شد.

چهار متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرارگرفتند که در اظهارات خود معترف شدند که از مدتی قبل اقدام به تبدیل این کارگاه به محلی برای تولید لوازم و بشقاب‌های ماهواره کرده و با توجه به دور بودن موقعیت آن از بافت شهری تصور نمی‌کردند که از سوی پلیس دستگیر شوند.

در نهایت برای هرچهارمتهم پرونده‌ای تشکیل و آنان برای ادامه روندرسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین