کد خبر: ۱۱۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹
انتشار تصاویر "سلفی" ممنوعه با حیوانات در برخی اماکن گردشگری منجر به قانونی عجیب شد.
ناطقان: یک کارشناس شبکه اجتماعی "اینستاگرام" اعلام کرد: دستیابی به امور مربوط به حیات وحش و مناطق طبیعی مشکل است چرا که آن نقض حقوق حیوانات به شمار می آید. بنابراین اگر شما به دنبال تصاویری هستید که می تواند به حیات وحش و یا محیط زیست آسیب برساند، شما را از انجام این کار باز می دارد.

"امیلی کاین" کارشناس "اینستاگرام" به پایگاه اینترنتی "نشنال ژئوگرافیک" گفت: " من فکر می کنم در حال حاضر مهم است که افراد جامعه آگاه تر باشند و ما تلاش می کنیم که در این زمینه به آنها آموزش دهیم".

این تصمیم به علت انتشار تصاویر "سلفی" ممنوعه با حیوانات در برخی اماکن مانند پارک "یلستون" گرفته شد.

در نتیجه مسئولان اینستاگرام مجبور شدند شبکه ها را ببندند یا گزینه های مناسب تری را برای گردشگران فراهم کنند. البته تنها این است بلکه براساس تحقیق انجام شده توسط "نشنال ژئوگرافیک"، برخی حیوانات به طور غیر قانونی در جنگل های باران خیز شکار و در قفس زندانی د و با آن عکس سلفی گرفته می شود.

از این روی کاربرانی که بدنبال انتشار چنین عکس هایی در شبکه اینستاگرام هستند هنگام انتشار، هشداری مبنی بر بازداشتن آنها از این کار و درخواست برای حفاظت از حیوانات، بر روی صفحه مونیتور ظاهر می شود به ویژه اینکه برخی از حیوانات در حین عکس گرفتن انسان با آنها احساس راحتی نمی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین