کد خبر: ۱۱۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با شروع بارش‌ها راه‌های دسترسی به مناطق زلزله کرمانشاه لغزنده است، از این رو رانندگان امدادرسان باید مراقب باشند.
ناطقان: سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: با ورود توده هوای سرد وآغاز بارش برف و باران، از امروز (پنجشنبه) راه‌های استان کرمانشاه بویژه راه‌های منتهی به مناطق زلزله زده لغرنده خواهد شد و رانندگان بومی و کمک رسانان باید به زلزله زدگان با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

وی عنوان کرد: راه‌های دسترسی به شهرستانهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و ازگله کوهستانی وبعضاً برف گیر هستند، از این رو از رانندگان می‌خواهیم با تجهیزات زمستانی وارد این محورها شوند و آمادگی لازم را برای حرکت در برف، باران، مه گرفتگی و لغزندگی داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: بر اثر زلزله و پس لرزه‌ها احتمال می‌دهیم در برخی از مقاطع محورها شاهد ریزش کوه در جاده‌ها باشیم، از این رو توصیه می‌شود رانندگان با توجه کامل به جلو آماده رویارویی با این شرایط را باشند و از ترمز و تغییر مسیرهای ناگهانی برای رد شدن از این مقاطع خودداری کنند.

حیدری از آمادگی و بکارگیری کامل نیروها و امکانات پلیس راه استان خبر داد و گفت: کماکان برای نظارت و پایش مداوم راه‌ها در بعد حفظ ایمنی، تیم‌های گشت پلیس راه در محورهای مورد نظر مستقر هستند و تلاش می‌کنند با همکاری عوامل راهداری، اورژانس و هلال احمر بستری ایمن را برای تردد انواع وسایل نقلیه بویژه کامیون‌های حامل بارهای امدادی فراهم آورند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین