کد خبر: ۱۱۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، وضعیت جوی اغلب محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل را همراه با بارش برف اعلام کرد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی، از بارش باران در  اغلب محورهای استان لرستان، ایلام، گیلان، همدان، مازندارن در محور رامسر و محور سواد کوه خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور کرج - چالوس و محدوده پارس آباد در محور فیروزکوه افزود: استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در اکثر محورهای کوهستانی آذربایجان شرقی، آدربایجان غربی، کردستان و ادربیل الزامیست و رانندگانی که طی امروز و فردا قصد سفر به این استان‌های را دارند باید حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با بیان اینکه به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی در محورهای کشور دیده نمی‌شود، تاکید کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵  برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی برای حوادث احتمالی تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین