کد خبر: ۱۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک متعلق به فلسطینی‌هاست و مردم آمریکا باید بدانند مشکلات آن ایام ریشه در سیاست‌های امروز حاکمان شرور کاخ سفید دارد.
ناطقان: سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات ترامپ در خصوص تغییر پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، گفت: اسرائیل، غاصب سرزمین فلسطین است و تداوم مبارزات مردم فلسطین علیه این غده سرطانی، حاکی از آن است که اشغالگران هرگز روی آرامش را نخواهند دید و راهی جز ترک این سرزمین و یا زوال و نابودی ندارند.


وی افزود: تحلیل غلط حاکمان آمریکا و غاصبان اسرائیلی مبنی بر اینکه در شرایط ویژه منطقه و وضعیت ناهنجار ارتجاع عرب خواهند توانست اهداف درازمدت خود را درباره سرزمین فلسطین محقق سازند، همچون دیگر برآوردهای آنها درباره عراق، سوریه، یمن و سایر جاهای دیگر جز ناکامی در پی نخواهد داشت.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت: زرادخانه تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک متعلق به فلسطینی‌هاست و مردم آمریکا باید بدانند مشکلات آن ایام ریشه در سیاست‌های امروز حاکمان شرور کاخ سفید دارد.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین