کد خبر: ۱۱۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
راننده اسرائیلی کامیون پس از زیر گرفتن تعدادی از خودروهای فلسطینی به سمت خیابان راس منطقه بیت جالا گریخت و نیروهای پلیس در حال انجام تحقیقات لازم در این زمینه هستند.
ناطقان: پایگاه اینترنتی روزنامه الیوم السابع با انتشار خبری از وقوع حادثه‌ای در منطقه بیت جالا خبر داد و نوشت: در حمله یک راننده کامیون صهیونیست به چند خودروی فلسطینی در منطقه بیت جالا در کرانه باختری 9 شهروند فلسطینی زخمی شدند.

 این روزنامه در ادامه به نقل از سخنگوی پلیس فلسطین نوشته است: راننده صهیونیست کامیون پس از زیر گرفتن تعدادی از خودروهای فلسطینی به سمت خیابان راس منطقه بیت جالا گریخت و نیروهای پلیس در حال انجام تحقیقات لازم در این زمینه هستند.

بر اساس این گزارش حادثه مورد اشاره بعد از ظهر امروز رخ داده و شاهدان می‌گویند تصادف عمدی بوده و راننده کامیون از شهرک نشینان صهیونیست است.

برخی منابع خبری در توضیح این حادثه نوشته‌اند راننده کامیون با این تصادف می خواست به شهروندان فلسطینی خسارت مالی وارد کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین