کد خبر: ۱۱۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران گفت: نگاه بیش از حد به گوشی و لپ تاپ بروز خشکی چشم و عارضه نزدیک بینی ایجاد می‌کند.
ناطقان: علی صادقی تاری عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران اظهار کرد: افرادی که در زندگی دچار غم و یا استرس ناشی از مسائل روزمره زندگی می‌شوند این امر سبب بروز اختلالات چشمی در آنها می‌شود.

وی بیان کرد: استرس و اضطراب سبب شده تا چشم دچار مشکلات مختلفی از جمله عارضه جلوزدگی چشم شود و متاسفانه آلودگی هوا اثر مستقیم و تاثیر منفی بر این عضو از بدن می‌گذارد.
عوارض کاشت نگین چشم

استاد دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه سوزش، قرمزی چشم و ریزش اشک بر اثر آلودگی هوا در چشم ایجاد می‌شود، افزود: افرادی که مدت زیادی به صفحه گوشی و یا لب تاپ خود خیره می‌شوند این کار سبب شده تا به طور ناخواسته چشم‌شان پلک نزند و عارضه خشکی چشم بر اثر ترشح نشدن اشک ایجاد می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه خشکی چشم با افزایش سن در افراد افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: خشکی چشم می‌تواند بر اثر بروز بیماری‌هایی همچون آرتروز روماتیت ایجاد شود و نگاه بیش از حد به وسایل الکترونیکی سبب تشدید و یا بروز عارضه نزدیک بینی زودتر از موعد مقرر و از سنین پایین می‌شود.

وی یادآور شد: کاشت نگین چشم اصلا جنبه علمی ندارد و حتی در مواردی باعث بروز عفونت‌های چشمی می‌شود، برخی افراد متاسفانه به دلیل مسائل پوچ و بی‌اساس این اقدام را انجام می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین