کد خبر: ۱۱۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
ستاره والیبال فرانسه به دلیل مثبت بودن تست الکل در هنگام رانندگی در خیابان‌های شهر مودنا به همراه پنج تن از هم تیمی‌هایش دستگیر شد.
ناطقان: به نقل از گاتزتا، اروین انگاپت، ملی‌پوش تیم‌ ‌ملی والیبال فرانسه به تازگی با چند تن از دوستانش در خیابان‌های شهر مودنا در هنگام رانندگی دستگیر شد.

تست الکلی که ماموران پلیس از انگاپت گرفتند عدد ۱.۹۸ را نشان می داد که تقریبا چهار برابر حد قانونی در ایتالیا است. مثبت شدن تست الکل ستاره فرانسوی در حالی است که او عضو باشگاه مودنا و یک بازیکن کاملا حرفه‌ای به حساب می‌آید.


پلیس ایتالیا گواهینامه رانندگی انگاپت را ضبط کرد و ماشینی که باشگاه در اختیار او قرار داده بود را نیز توقیف کرد. پس از این اتفاق مسئولان باشگاه مودنا هیچ اظهار نظری در این باره نکرده اند، اما شایعات حاکی از آن است که مدیران این تیم در حال پیگیری و بهبود اوضاع انگاپت و پنج تن از هم تیمی‌هایش هستند.

این‌ در حالی است که انگاپت پیش از این نیز چندین بار از چنگال قانون گریخته است. سه سال پیش او در یک دعوا در کلوب شبانه ‌ای در فرانسه دستگیر شد و از سوی دادگاه شهر مون پلیه به سه ماه مجازات محکوم شد.

در ماه جولای سال ۲۰۱۵ انگاپت به دلیل حمله به کنترل کننده قطار ایستگاه پاریس – مونتپارناس دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.


در ماه مارس سال ۲۰۱۶ او باز هم به دادگاه احضار شد. این بار والیبالیست فرانسوی به خاطر این که دو سال قبل پس از تصادف در رجیوامیلیا از صحنه تصادف فرار کرده بود، احضار شد. به دلیل این تصادف دو نفر دچار جراحات جزئی شدند، اما نفر سوم به دلیل شدت جراحات به ICU انتقال داده شده بود. او در نهایت به دلیل فرار از صحنه عذرخواهی کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین