کد خبر: ۱۱۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
درحالی که در برخی شبکه های اجتماعی، ادعای قتل محمود خاوری مطرح شده، پلیس کانادا این ادعا را تکذیب کرد.
ناطقان: روز گذشته خبری در برخی شبکه های اجتماعی ست به دست چرخید که در آن، به قتل محمود خاوری اشاره و حتی جزییات این ماجرا و محل یافتن جسد نیز منتشر شده بود!

با این حال، ساعاتی قبل پلیس کانادا درباره قتل محمودرضا خاوری اعلام کرد که «در هفته گذشته، پلیس چنین نامی را در درگیری‌های مسلحانه و غیرمسلحانه به عنوان مقتول ثبت نکرده است».

خاوری، خود شایع کرده که در کانادا کشته شده!

در همین حال، مصطفی ترک همدانی وکیل پایه یک دادگستری می گوید: خاوری، خود شایع کرده که در کانادا کشته شده!

او می گوید:  این شگرد بدهکاران و کلاهبرداران برای قرار موقوفی تعقیبشان نخ نما شده است

قابل ذکر است، در حالی این خبر در فضای مجازی منتشر شده که 30 آبان ماه دادگاهی برای رسیدگی به پرونده خاوری - مدیرعامل وقت بانک ملی - و از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی یا پرونده موسوم به سه هزار میلیاردی، به طور غیابی در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد.

شعبه 26 دادگاه انقلاب خاوری را در خصوص اتهامات مطرح شده در کیفرخواست به حبس طویل المدت، جزای نقدی و رد مال محکوم کرده است. همچنین مقرر شده دادسرا اموال بدست آمده از وی را به فروش برساند تا بخشی از محکومیت وی اجرا شود. حکم صادره قابل واخواهی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین