کد خبر: ۱۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش اقدام آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
ناطقان: محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه بیست‌وهشتم شورای شهر تهران، ری و تجریش ضمن محکومیت اقدام اخیر آمریکا و اسرائیل اشغالگر در تغییر پایتخت گفت: اعضای شورای شهر تهران این اقدام رذیلانه آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را محکوم می‌کنیم، گفت: اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است که باید ریشه کن شود. همچنین بیت‌المقدس سرزمین فلسطینی و قبله اول مسلمانان است.

رییس شورای شهر تهران به بیان خاطره‌ای از پدرش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و گفت: در دوره‌ای رژیم طاغوت مرحوم ابوی کتاب سرگذشت فلسطین را ترجمه کرد که دکتر مصدق که در تبعید بود، 200 جلد را خریداری و آن را پخش کرد که جا دارد این کتاب آیت‌الله همچنان چاپ شود که همگان بدانند که موضوع فلسطین لجبازی بین دو ملت نیست بلکه فراتر از این مسائل است.

هاشمی افزود: اعضای شورای شهر تهران این اقدام رذیلانه آمریکا و اسرائیل را محکوم می‌کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین