کد خبر: ۱۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
پیکر هفت کوهنورد مشهدی که سه روز پیش در جریان سقوط بهمن در اشترانکوه جان خود را از دست داده بودند عصر یکشنبه در شهرستان ازنا لرستان تشییع و جهت خاک سپاری به مشهد منتقل شد.
ناطقان: مردم و مسئولان ورزش دوست شهرستان ازنا و الیگودرز با اجتماع در میدان ولیعصر ازنا پیکر این ورزشکاران را که سه روز پیش در اثر ریزش بهمن جان باخته بودند تشییع کردند.

در این مراسم استاندار لرستان در سخنانی گفت: ما در استان لرستان تمام تلاش و سعی خود رابرای حادثه دیدگان و یافتن مفقودین داشتیم اما متاسفانه هنوز یک نفر از این کوهنوردان پیدا نشده است.

سید موسی خادمی افزود: به مردم قول می دهیم تمام تلاش و کوششمان را به کار می بندیم تا پیکر آخرین بازمانده این حادثه را تعیین تکلیف کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسوولین استان در کنار مردم و امدادگران کار جستجو و نجات ر ا تا آخرین لحظه ادامه دادند گفت: در این تشییع باشکوه مردم لرستان اعلام کردند که داغدار این مصیبت بزرگ هستند.

در این مراسم معاونین استاندارٍ،رییس فدراسیون کوهنوردی فرمانداران شهرستانهای لرستان نیز حضور داشتند.
ازنا در 140 کیلو متری شرق لرستان قرارد دارد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین