کد خبر: ۱۱۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
«فاز» تازه‌ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند-مسابقه است که قرار است در زمستان به روی آنتن برود.
ناطقان: به نقل از روابط‌عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان؛ در جریان مسابقه تلویزیونی «فاز» 28 نوجوان دختر و پسر در گروه‌های مجزا طی 7 فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می‌پردازند. آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.

در پایان این مسابقه برگزیدگان نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود و جایزه یک‌صد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می‌کنند.

تاکنون بخش‌های زیادی از این پروژه در مجموعه باغ کتاب تهران تصویربرداری شده و مراحل پایانی مسابقه هم‌زمان با پخش از تلویزیون، تصویربرداری خواهد شد که رای و نظر بینندگان برنامه نیز در نتیجه مسابقه موثر است.

فاز (فرزند ایران زمین) سعی می‌کند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومی بالا ملاک نوجوان برگزیده نیست و توانایی انجام یک فعالیت اجتماعی در قالب کارگروهی در رشد و ارتقای شخصیت نوجوان موثرتر و مهم‌تر است.

«فاز» به همت «مرکز اوج کودک و نوجوان»، و «گروه کودک و نوجوان شبکه 2 سیما» به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین