کد خبر: ۱۱۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
فصل جدید انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» نوروز سال آینده از تلویزیون پخش خواهد شد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی مرکز صبا، انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» به کارگردانی بابک و بهنود نکویی که از تولیدات مرکز صباست، نوروز سال ۹۷ از تلویزیون پخش می‌شود.

داستان این سریال انیمیشنی درباره کشمکش‌های بین یک روباه و خانواده خروس است که در یک مزرعه در همسایگی هم زندگی می‌کنند و روباه در تلاش است به هر حیله و ترفندی خروس و خانواده‌اش را از مزرعه بیرون کند. البته همیشه جوجه‌ها، مرغ و خروس و سگ نگهبان مزرعه همه نقشه‌های روباه را نقش بر آب می‌کنند.

شش قسمت از این انیمیشن نوروز امسال (۱۳۹۶) از شبکه دو پخش شد و سپس در شبکه پویا به نمایش درآمد. فصل جدید این انیمیشن نیز برای نوروز سال ۱۳۹۷ تولید شده است.

انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» در دهمین جشنواره پویانمایی تهران در دو بخش ملی و بین‌المللی جایزه بهترین انیمیشن تلویزیونی را به دست آورد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین