کد خبر: ۱۱۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
نخست وزیر عراق برای شرکت در اجلاس آب و هوایی امروز عراق را به مقصد پاریس ترک کرد.
ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق امروز در رأس هیأتی به منظور شرکت در اجلاس آب و هوایی عازم پارس شد. قرار است حیدر العبادی با تعدادی از مسئولان بین المللی شرکت کننده در این اجلاس دیدار داشته باشد.

دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای درباره این سفر اعلام کرد: عراق چشم انداز خود درباره این اجلاس را ارائه خواهد کرد و سندی ارائه داده تا بخش های مهم  خود از شرایط اقتصادی و محیطی تاثیرپذیر نباشد و  واین سند تاثیری مستقیم در زندگی شهروندان و امنیت غذایی، آب و بخش های کشاوزی، بهداشت، انرژی و سایر بخش ها در عراق دارد.

شایان ذکر است پاریس فردا (سه شنبه) میزبان اجلاس آب و هوایی با هدف زمینه سازی برای اجرای توافقنامه آب و هوایی پاریس و تامین منابع سرمایه گذاری عمومی و خصوصی برای کمک به این توافقنامه است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین