کد خبر: ۱۱۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های ارزیاب در محل زلزله کرمان حضور دارند و تاکنون خسارتی مشاهده نشده است.
ناطقان: مرتضی سلیمی اظهار داشت: زلزله ۶.۲ ریشتری را ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه در استان کرمان داشتیم که تیم‌های ارزیابی با توجه به زلزله قبل در منطقه حضور داشتند و ارزبژیابی انجام شده و تا این لحظه خوشبختانه هیچ‌گونه خسارتی مشاهده نشده است.

وی اضافه کرد: ۱۰ تیم کار ارزیابی منطقه‌ای را انجام می‌دهند و با توجه به اینکه ساختمان های آن منطقه توسط بنیاد مسکن بازسازی شده بود، امیدواریم با همین روند هیچگونه خسارتی را شاهد نباشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان کرد: عوامل امدادی ما برای زلزله قبل در منطقه حضور داشته‌اند و هم‌اکنون نیز آمادگی کاملی داریم که در صورت بروز هر گونه مشکلی در سریع‌ترین زمان وارد عمل شویم.

وی گفت: امیدواریم که همانند زلزله قبل باز هم مشکلی نداشته باشیم. عوامل در منطقه حضور دارند و در کانون زلزله هستند و روستاها را مورد ارزاژیابی قرار می‌دهند  و در نزدیک‌ترین محل به مرکز زمین‌لرزه هستند و اطلاعات تکمیل را تا دقایقی دیگر اعلام می‌کنیم.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین