کد خبر: ۱۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) در دو نوبت شهر خان یونس در جنوب غزه را بمباران کردند.
ناطقان: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست‌کم یک موشک به سمت پایگاه "البحریه" گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در غرب خان یونس شلیک کردند.

همزمان با این حمله، موشک دیگری به منطقه خالی از سکنه در نزدیکی این پایگاه اصابت کرد.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که این دو حمله باعث ایجاد صدای انفجار شدیدی در منطقه شد و منابع محلی از زخمی شدن یک شهروند فلسطینی در اثر این حملات خبر دادند.

در همین حال، هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شکل گسترده‌ای در آسمان غزه به پرواز درآمدند.

این بمباران‌ها پس از آن صورت گرفت که رژیم صهیونیستی مدعی اصابت یک فروند موشک شلیک شده از غزه به شهر عسقلان در اطراف غزه شد. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که شب گذشته یک گلوله خمپاره از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که این خمپاره به شورای منطقه‌ای عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است اما خسارت یا تلفاتی در پی نداشته است.

شهادت پیرزنی فلسطینی در اریحا پس از حمله نظامیان اسرائیلی به منزلش

پس از حمله شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک زبیدات در شمار اریحا و پرتاب گاز اشک آور به داخل یکی از منازل، حمده زبیدات پیرزن ۶۰ ساله فلسطینی دچار سکته قلبی شد و به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست به طرز وحشیانه‌ای به این شهرک حمله ور شده و اقدام به شلیک گسترده گاز اشک آور به سمت فلسطینیان کردند که در نتیجه آن، بسیاری از شهروندان دچار رعب و وحشت شده و این شهروند سالخورده هم به شهادت رسید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین