کد خبر: ۱۱۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 261 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز، چهارشنبه ۲۲ آذر ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
ناطقان: دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب،‌ اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کد رشته امتحانی و همچنین بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور از بعد از ظهر پنجشنبه، ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و ساعت 24 امروز 22 آذر ماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز، چهارشنبه، 22 آذر ماه تعداد 261 هزار و 800 نفر برای شرکت در دوره‌های آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ ثبت نام کردند و به تمام داوطلبان علاقه‌مند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

دکتر توکلی تاکید کرد: تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون فوق ضرورت دارد قبل از ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون فوق در روزهای پنجشنبه، ششم و جمعه هفتم، اردیبهشت ۹۷ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

دکتر توکلی در پایان تاکید کرد: کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و برگ راهنمای مربوط از روز دوشنبه، سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه ۹۷ فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین