کد خبر: ۱۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
رضا جودی درباره آخرین وضعیت سریال «فوق لیسانسه‌ها» نیز گفت: اگر فصل سوم این سریال یا همان «فوق لیسانسه‌ها» را آقای صحت بنویسد، قطعا شخصیت‌های جدیدی به سریال اضافه خواهند شد ولی در کل همه بازیگرانی که فعلا هستند در کار می‌مانند.
ناطقان: تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» معتقد است اگر این سریال به خوبی دیده شده به دلیل روایت واقعی داستان این سریال است.

«رضا جودی» گفت: در حال حاضر در جریان میزان تعداد و آمار مخاطبان به صورت رسمی نیستیم ولی خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی از سوی مردم گرفته‌ایم که حکایت از استقبال از این اثر دارد.

وی در پاسخ به این سوال که خود شما به عنوان تهیه کننده سریال نقاط مثبت اثر را در چه می‌بینید؟ اظهارداشت: ما در زمان نگارش سریال توجه بسیاری به معضلات دست به گریبان جوانان داشتیم و در این زمینه کنکاش بسیاری کرده‌ایم و حتی می‌توانم بگویم که دل و روده این مشکلات را وسط ریخته‌ایم تا درک درستی از معضلات موجود داشته باشیم.

جودی افزود: فکر می‌کنم که روایت واقعی و ملموس کارگردان از همین مشکلات باعث شده تا مردم خود را در جای جای این سریال ببینند و با شخصیت‌های آن هم‌ذات پنداری کنند و همین موضوع یکی از دلایل پیگیری مخاطبان است.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت سریال «فوق لیسانسه‌ها» نیز گفت: اگر فصل سوم این سریال یا همان «فوق لیسانسه‌ها» را آقای صحت بنویسد، قطعا شخصیت‌های جدیدی به سریال اضافه خواهند شد ولی در کل همه بازیگرانی که فعلا هستند در کار می‌مانند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین