کد خبر: ۱۱۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
برزو ارجمند همزمان با سومین سال درگذشت پدرش انوشیروان ارجمند پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
ناطقان: برزو ارجمند همزمان با سومین سال درگذشت پدرش انوشیروان ارجمند پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: « نزديك به هزار و صد روز از رفتنت ميگذرد، و هر روزش هزار و صد روز بود، سخت و تلخ و پر از دلتنگي ، پر از اشك و خاطره ... در كنارم تو را حس ميكنم ، در هر لحظه ... روزي نيست كه بيدار نشوم و بي اختيار به اين فكر نكنم كه امروز ديگر تو هستي... در كنارم تو را حس ميكنم ، اما باور كن كه اين حس كردن كافي نيست ، ميخواهم با حواس پنجگانه ام حست كنم، ميخواهم زنگ صدايت دوباره وجودم را بلرزاند، راستي بابا چقدر صدايت زيبا و عجيب بود ، چقدر دلتنگ حرف زدن با تو ام، در كنارم تو را حس ميكنم ، با تو حرف ميزنم ، اما خسته ام از تصور شنيدن صدايت ، گوشهايم دلتنگ شنيدن صداي توست... اسمم را صدا نميزدي ، يادت هست؟

هميشه نام خودت را ميگفتي : بابا؟
اين : بابا؟ یک سوالي معنيش ميشد: برزو

در كنارم تو را حس ميكنم ، وقتي در يك سكانس سخت كار گير ميكنم و هيچكس جز تو نميتواند كمكم كند ، بي اختيار دستم بسمت موبايلم ميرود ، اما شماره تو هزار و صد روز است كه خاموش است ، و اين خاموشي ربطي به شبكه هاي مخابراتي ندارد، تو واقعاً در دسترس نيستي.

در كنارم تو را حس ميكنم، وقتي با جانيار بازي ميكنم ، وقتي با جانيار قدم ميزنم ، وقتي ... وقتي ... وقتي .... در كنارم تو رو حس ميكنم ... تا زنده ام ... تا وقتي هستم ... تا چند هزار و صد روزِ ديگر ؟.... نميدانم ... در كنارم تو را حس ميكنم».

دلنوشته بازیگر مشهور برای پدرش

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین